GSK mění globální marketing

8. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: GSK mění globální marketing
Evropský marketingový šéf GlaxoSmithKline povede globální tým, který bude mít na starosti produkty péče o zdraví. Učinit zodpovědného za všechny tyto operace evropského marketingového ředitele, Johna Clarka, je jedna ze změn, které provází restrukturalizaci společnosti. John Clarke, prezident GSK pro produkty péče o zdraví, bude současně prezidentem nově vytvořené globální marketingové divize pod názvem „Futures team“, a to od ledna příštího roku. Marketing bude rozdělen do pěti hlavních produktových týmů v rámci této divize. Tisková mluvčí GSK poznamenala, že společnost chce zjednodušit strukturu globálního marketingu a určit jasnější hranice zodpovědnosti v rámci jednotlivých divizí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.