TITULEK: GSK mění globální marketing
Evropský marketingový šéf GlaxoSmithKline povede globální tým, který bude mít na starosti produkty péče o zdraví. Učinit zodpovědného za všechny tyto operace evropského marketingového ředitele, Johna Clarka, je jedna ze změn, které provází restrukturalizaci společnosti. John Clarke, prezident GSK pro produkty péče o zdraví, bude současně prezidentem nově vytvořené globální marketingové divize pod názvem „Futures team“, a to od ledna příštího roku. Marketing bude rozdělen do pěti hlavních produktových týmů v rámci této divize. Tisková mluvčí GSK poznamenala, že společnost chce zjednodušit strukturu globálního marketingu a určit jasnější hranice zodpovědnosti v rámci jednotlivých divizí.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).