GfK: Počet předvánočních nákupů přes internet poroste
Počet lidí, kteří využijí k předvánočním nákupům internet, nadále poroste. Zvyšuje se počet uživatelů internetu a zároveň se rozšiřuje nabídka on-line obchodů. Vánoce jsou také jednoznačně hlavní příležitostí, při které uživatelé využívají výhody on-line nákupů. Vyplývá to z průzkumů agentury GfK.
Ze studie Online Shopping 2003 vyplývá, že u příležitosti Vánoc již někdy v minulosti nakoupilo přes internet 44 procent všech on-line nakupujících. Mezi těmito předvánočními zákazníky převládají z 81 procent ti, kteří se připojují z domova. Z domova nyní surfuje přes 1,4 milionu lidí, což je 51 procent internetových uživatelů.
Podle průzkumu Vánoce na síti nakoupil před loňskými Vánoci v on-line obchodech každý třetí uživatel internetu. Nejvíc peněz vydávali za elektrotechniku a mobilní telefony. Nejčastěji nakupovali knihy a hudbu. Elektroniku a mobily nakupovali častěji muži, knihám a hudbě dávaly přednost ženy.
Podobné zprávy
Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry
KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement
