TITULEK: Francouzská BETC Euro RSCG má Grand Prix
Na národní soutěži Effie France o nejefektivnější francouzskou reklamní kampaň zvítězila agentura BETC Euro RSCG. Nejprestižnější Grand Prix byla oceněna její protikuřácká reklama pro Institut National pour la Prévention & I’Éducation pour la Santé/CNAM des Travailleurs Salariés. Kampaň provokovala větou: „Nezavolal byste na bezplatnou telefonní linku, abyste se dozvěděl, do kterého produktu, jenž možná používáte každý den, byl přidán jed?“ Tisíce Francouzů tak skutečně reagovaly, když se vzkaz objevil v televizním spotu. V dalším spotu kampaně byla ukázána reakce lidí na ulici, v barech, když se dozvěděli, že jde o cigaretový kouř. Ceny byly předány 26. listopadu v Paříži.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).