Francouzská BETC Euro RSCG má Grand Prix

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Francouzská BETC Euro RSCG má Grand Prix
Na národní soutěži Effie France o nejefektivnější francouzskou reklamní kampaň zvítězila agentura BETC Euro RSCG. Nejprestižnější Grand Prix byla oceněna její protikuřácká reklama pro Institut National pour la Prévention & I’Éducation pour la Santé/CNAM des Travailleurs Salariés. Kampaň provokovala větou: „Nezavolal byste na bezplatnou telefonní linku, abyste se dozvěděl, do kterého produktu, jenž možná používáte každý den, byl přidán jed?“ Tisíce Francouzů tak skutečně reagovaly, když se vzkaz objevil v televizním spotu. V dalším spotu kampaně byla ukázána reakce lidí na ulici, v barech, když se dozvěděli, že jde o cigaretový kouř. Ceny byly předány 26. listopadu v Paříži.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.