TITULEK: Finalisté tendru na Živnobanku
Do finále tendru na zajišťování reklamy pro Živnostenskou banku postoupily vedle stávají agentury Publicis také T.T.V., TBWA a WMC Prague. Do výběrového řízení na zajišťování full servisových komunikačních služeb bylo původně pozváno patnáct agentur. „Výběrová komise hodnotila jednotlivé návrhy z hlediska kreativního výstupu a nastavení optimálního komunikačního mixu, strategického pohledu na stávající pozici banky, a její značky a včetně návrhu dalšího vývoje. Samostatně byla pak hodnocena cena,“ vysvětlil postup při výběru finalistů marketingový ředitel Živnobanky Jan Boček. Vítěz tendru by měl být znám na začátku příštího týdne. Živnostenskou banku ovládla v únoru italská finanční skupina Unicredit.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).