Finalisté tendru na Živnobanku

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Finalisté tendru na Živnobanku
Do finále tendru na zajišťování reklamy pro Živnostenskou banku postoupily vedle stávají agentury Publicis také T.T.V., TBWA a WMC Prague. Do výběrového řízení na zajišťování full servisových komunikačních služeb bylo původně pozváno patnáct agentur. „Výběrová komise hodnotila jednotlivé návrhy z hlediska kreativního výstupu a nastavení optimálního komunikačního mixu, strategického pohledu na stávající pozici banky, a její značky a včetně návrhu dalšího vývoje. Samostatně byla pak hodnocena cena,“ vysvětlil postup při výběru finalistů marketingový ředitel Živnobanky Jan Boček. Vítěz tendru by měl být znám na začátku příštího týdne. Živnostenskou banku ovládla v únoru italská finanční skupina Unicredit.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.