fakta

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Příklady ze života
Malé jednoúčelové call centrum – takové řešení zvolila třeba technologická firma Wincor Nixdorf. Systémovou integrací a vytvořením potřebných modulů zrealizovali evidenční systém na vedení údajů o zákaznících, servisních partnerech a jednotlivých servisovaných zařízeních. Řešení navíc upozorňuje na pravidelné servisní zákroky, přijímá požadavky na zákrok a tvoří statistiky a hlášení pro management.
Virtuální call centrum – touto cestu zvolila například finanční a investiční společnost Pioneer, která potřebovala zkrátit dobu odezvy finančních poradců na zájem klientů plynoucí z marketingových kampaní. Nechali si proto vytvořit webový CRM systém, jehož součástí je i webové call centrum. Jeho jednotliví operátoři se mohou díky internetovému rozhraní nacházet kdekoli, třeba pracovat z pohodlí domova. Společnost tak může podle probíhajících aktivit velmi flexibilně najímat kapacity operátorů z různých lokalit a výsledky ihned interně zpracovat a vyhodnotit.
Sofistikované call centrum pro malé a střední firmy – podobné řešení využívají například Vodovody a kanalizace v Hradci Králové. Cílem je dosáhnout toho, aby pro jejich zákazníky již nebyla nutná osobní návštěva. Většinu informací si proto budou moci odběratelé zajistit telefonicky či elektronicky, včetně uzavření smlouvy o dodávce vody.
Velká řešení multimediálního call centra – podobné řešení využívá například Sazka, která musí komunikovat z celou řadou subjektů a nabízí mnoho produktů. Sazka zvolila řešení, které kromě řízení plynulé komunikace se zákazníky monitoruje a hodnotí její kvalitu. Systém dává managementu také přesné podklady pro vypracování dlouhodobých strategií komunikace se zákazníky. Pobočky call centra se navíc nacházejí na několika oddělených místech, která jsou propojena prostřednictvím IP telefonie.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.