Značku elektroniky Hyundai uvádí na domácí trh dovozce a prodejce elektroniky a bílé techniky HP Tronic Zlín. Divize elektroniky je součástí jihokorejského gigantu Hyundai, který je v České republice znám především jako výrobce automobilů. Hyundai je však aktivní také v oblasti těžkého průmyslu např. ve výrobě lodí nebo ocelářství. HP Tronic Zlín zatím hodlá domácím zákazníkům nabídnout pod značkou Hyundai televizory, domácí kina, discmany, MP3 přehrávače a hi-fi věže. Jestli bude sortiment rozšířen také o bílou techniku, záleží na úspěchu značky na trhu.
Hyundai by měla být v oblasti elektroniky střední až nižší střední třídou mezi konkurenčními výrobky. Propagaci značky Hyundai si HP Tronic bude zajišťovat in-house na základě materiálů z jihokorejské centrály firmy. Počítá však do budoucna rovněž se spoluprácí s domácím dovozcem automobilů Hyundai, pro kterého na českém trhu pracuje reklamní agentura Fabrika. „Nechceme tříštit značku, o formě spolupráce se však zatím jedná,“ řekl M&M tiskový mluvčí HP Tronicu Bohuslav Komín. HP Tronic je provozovatelem sítě prodejen s elektronikou a domácími spotřebiči Proton a partnerem evropského sdružení maloobchodních prodejců elektrozboží Euronics International.
Na českém trhu vedle značky Hyundai zastupuje exkluzivně japonskou elektroniku Akai, francouzské elektrospotřebiče Clatronic a systém centrálního vysávání Axpir.
-Jindřich Jirásek-