Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Elektronika Hyundai vstupuje na náš trh

Redakce MAM1. 12. 2003

TITULEK30: Elektronika Hyundai vstupuje na náš trh

Značku elektroniky Hyundai uvádí na domácí trh dovozce a prodejce elektroniky a bílé techniky HP Tronic Zlín. Divize elektroniky je součástí jihokorejského gigantu Hyundai, který je v České republice znám především jako výrobce automobilů. Hyundai je však aktivní také v oblasti těžkého průmyslu např. ve výrobě lodí nebo ocelářství. HP Tronic Zlín zatím hodlá domácím zákazníkům nabídnout pod značkou Hyundai televizory, domácí kina, discmany, MP3 přehrávače a hi-fi věže. Jestli bude sortiment rozšířen také o bílou techniku, záleží na úspěchu značky na trhu.
Hyundai by měla být v oblasti elektroniky střední až nižší střední třídou mezi konkurenčními výrobky. Propagaci značky Hyundai si HP Tronic bude zajišťovat in-house na základě materiálů z jihokorejské centrály firmy. Počítá však do budoucna rovněž se spoluprácí s domácím dovozcem automobilů Hyundai, pro kterého na českém trhu pracuje reklamní agentura Fabrika. “Nechceme tříštit značku, o formě spolupráce se však zatím jedná,” řekl M&M tiskový mluvčí HP Tronicu Bohuslav Komín. HP Tronic je provozovatelem sítě prodejen s elektronikou a domácími spotřebiči Proton a partnerem evropského sdružení maloobchodních prodejců elektrozboží Euronics International.
Na českém trhu vedle značky Hyundai zastupuje exkluzivně japonskou elektroniku Akai, francouzské elektrospotřebiče Clatronic a systém centrálního vysávání Axpir.


Hyundai rozšiřuje záběr. I když automobily a elektronika Hyundai mají na našem trhu rozdílné distributory, plánují obě společnosti při budování značky Hyundai spolupráci.

×

VYZKUM DNE!!!! Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 47. týden 2003

Starší článek

Mediální politiku bude v ČSSD místo Součkové řídit Gross

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více