Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

DSM přechází pod Ströer

Redakce MAM23. 12. 2003

Netrpělivě očekávaný výsledek klání o největší německý subjekt venkovní reklamy Deutsche Städte-Medien (DSM) je věcí veřejnou – roli kupce a nového lídra outdooru u našich západních sousedů na sebe bere kolínská společnost Ströer Out-of-Home Media. Rozhodnutí prodejního výboru, v němž figurovali zástupci osmi podílnických měst DSM – Bochumi, Essenu, Gelsenkirchenu, Hagenu, Kasselu, Lipska, Mohuče a Mnichova, padlo v sobotu. Nový podnik by měl dosahovat ročního obratu okolo 480 milionů eur a v celoevropském srovnání se zařadí na třetí místo v pořadí outdoorových koncernů.
Kupní cena činí údajně 270 milionů eur. Poraženými v soutěži jsou americké společnosti Viacom a Clear Channel a německý Apax.
V roce 1922 založené DSM vykázalo v roce 2002 obrat 250 milionů eur a zaměstnávalo po celém Německu 900 lidí. „Jde o velký krok na cestě ke zlepšení konkurenceschopnosti venkovní reklamy ve srovnání s televizí, printem a rozhlasem,“ radoval se z výsledku ředitel Ströer Udo Müller. Zvýší se podle něj totiž zejména dosah a síla kampaní realizovaných na sjednocené síti obou firem. Ströer je německou jedničkou v počtu ploch větších než 9 m2 provozovaných na soukromých pozemcích, DSM naproti tomu dominuje s menšími formáty okolo 2 m2 v komunálních lokalitách. Po akvizici bude jednotná nabídka čítat 200 tisíc nosičů.
Negativní odezvy ze strany Spolkového kartelového úřadu se Ströer podle Müllera neobává, neboť obrat by měl zůstat pod zákonnou hranicí 500 milionů eur.

×

Internetový portál Kazaa v Nizozemsku vyhrál klíčový spor

Starší článek

Sony chce od příštího roku dodávat v Evropě filmy přes internet

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fruitisimo

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více