Domácnosti nejčastěji využívají pro připojení na internet Tiscali

1. 12. 2003 14:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

České domácnosti nejčastěji využívají pro přístup na internet služby společnosti Tiscali. Tu si podle listopadového výzkumu společnosti TNS Interactive vybralo 35 procent uživatelů. Následuje Czech On Line s 29 procenty a Internet OnLine s 24 procenty, uvádí zpráva TNS.
Na dalších příčkách se umístily Contactel s 18 procenty, portály Centrum a Seznam s 13 a osmi procenty a UPC rovněž s osmi procenty. Některé domácnosti pro připojení využívají dva a více poskytovatelů. Jako hlavního providera potom Tiscali používá 28 procent domácností, Czech On line 23 procent a Contactel deset procent, což je stejný podíl, jako u Internet OnLine a UPC..
Zájem o internet se po prázdninách vrátil k rekordním hodnotám. V říjnu překonala návštěva českých internetových serverů další rekord, když na síti surfovalo 3,58 milionu uživatelů. Je to téměř o desetinu více než v září, které bylo dosud nejúspěšnějším měsícem v historii. Meziročně se návštěvnost zvýšila o třetinu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.