České domácnosti nejčastěji využívají pro přístup na internet služby společnosti Tiscali. Tu si podle listopadového výzkumu společnosti TNS Interactive vybralo 35 procent uživatelů. Následuje Czech On Line s 29 procenty a Internet OnLine s 24 procenty, uvádí zpráva TNS.
Na dalších příčkách se umístily Contactel s 18 procenty, portály Centrum a Seznam s 13 a osmi procenty a UPC rovněž s osmi procenty. Některé domácnosti pro připojení využívají dva a více poskytovatelů. Jako hlavního providera potom Tiscali používá 28 procent domácností, Czech On line 23 procent a Contactel deset procent, což je stejný podíl, jako u Internet OnLine a UPC..
Zájem o internet se po prázdninách vrátil k rekordním hodnotám. V říjnu překonala návštěva českých internetových serverů další rekord, když na síti surfovalo 3,58 milionu uživatelů. Je to téměř o desetinu více než v září, které bylo dosud nejúspěšnějším měsícem v historii. Meziročně se návštěvnost zvýšila o třetinu.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).