Do druhého kola výběru mediální agentury Českého Telecomu jde 5 zájemců
Ve výběrovém řízení na mediální agenturu Českého Telecomu, kterého se zúčastnilo osm zájemců, postoupilo do druhého kola pět kandidátů. Jsou to společnosti OMD CZECH, Starcom Media West Group, mediaedge.cia, Médea a současný partner Českého Telecomu Carat Praha.
„Od agentur, které postoupily do druhého kola, očekáváme především dobré cenové podmínky, maximální efektivitu poskytovaných služeb, a také nápaditost při výběru různých typů médií,“ uvedla Pavla Činátlová, výkonná ředitelka pro vnější a vnitřní komunikaci firmy.
Zadání druhého kola obdrží agentury v nejbližších dnech. Zpracováním konkrétního úkolu a jeho osobní prezentací se budou ucházet o strategické partnerství s Českým Telecomem v oblasti poradenství, analýzy, plánování a nakupování reklamního prostoru v médiích. Vítěze výběrového řízení společnost ohlásí přibližně na přelomu ledna a února 2004.
-zem-
Podobné zprávy

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize
Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe
