Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Do druhého kola výběru mediální agentury Českého Telecomu jde 5 zájemců

Redakce MAM5. 12. 2003

Ve výběrovém řízení na mediální agenturu Českého Telecomu, kterého se zúčastnilo osm zájemců, postoupilo do druhého kola pět kandidátů. Jsou to společnosti OMD CZECH, Starcom Media West Group, mediaedge.cia, Médea a současný partner Českého Telecomu Carat Praha.
„Od agentur, které postoupily do druhého kola, očekáváme především dobré cenové podmínky, maximální efektivitu poskytovaných služeb, a také nápaditost při výběru různých typů médií,“ uvedla Pavla Činátlová, výkonná ředitelka pro vnější a vnitřní komunikaci firmy.
Zadání druhého kola obdrží agentury v nejbližších dnech. Zpracováním konkrétního úkolu a jeho osobní prezentací se budou ucházet o strategické partnerství s Českým Telecomem v oblasti poradenství, analýzy, plánování a nakupování reklamního prostoru v médiích. Vítěze výběrového řízení společnost ohlásí přibližně na přelomu ledna a února 2004.

-zem-

×

Internetová společnost M.I.A. končí

Starší článek

Adepty na SuperStar vyberou Hejma, Osvaldová, Soukup a Herman

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více