Daniel Bartek prezidentem ADC ČR

8. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Daniel Bartek prezidentem ADC ČR
Na každoroční valné hromadě Art Director’s Clubu ČR byl zvolen nový prezident a výkonný výbor. Po deseti letech se funkce prezidenta vzdal Michal Pacina, který ji zastával od založení ADC v r. 1993. Druhým prezidentem v historii ADC ČR se stal Daniel Bartek, group creative director Ogilvy Group. O předsednictví se vedle Bartka ucházel ještě Eda Kauba, creative director Euro RSCG New Europe. Bartek ve veřejné volbě zvítězil výrazným poměrem hlasů. Složení výkonného výboru se v podstatě nezměnilo, přibyl pouze odstupující prezident. Členy jsou Tereza Kormanová-Svěráková (DDB), Pavel Maurer (Ogilvy Group), režisér Michal Pacina, organizační spolupracovník ADC Petr Paluš a ředitel Tanagry Vilém Rubeš. Valná hromada také přijala dva nové členy – kreativního ředitele McCann-Erickson Philipa Peče a přidruženého kreativního ředitele Mark/BBDO Leona Sverdlina.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.