Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Církev: Nechte křesťanské vysílání na ČT1

Redakce MAM15. 12. 2003

Plánované přesunutí nedělního odpoledního křesťanského vysílání České televize z prvního na druhý program vzbudilo nesouhlasnou reakci. Podle ČT se tak má stát od 11. ledna 2004. Nejvyšší představitelé Českobratrské církve evangelické Joel Ruml a Mahulena Čejková požádali ředitele veřejnoprávní televize Jiřího Janečka o zvážení věci a navrácení pořadu Cesty víry zpět na první okruh. Svou prosbu zdůvodňují v dopise skutečností, že program ČT2 není z technických důvodů dostupný na všech místech v České republice. “Nedělní křesťanské vysílání je často jediným z mála možných způsobů, jak vstupovat například ke starým, nemocným, nepohyblivým či jinak postiženým lidem, kteří žádají pořady s křesťanskou tematikou a sledují je,” napsali synodní senior Ruml a synodní kurátorka Čejková řediteli Janečkovi. Připomněli mu v té souvislosti ČT jako “médium veřejnoprávní služby”, které chce pomáhat odhalovat “co nejširší možnosti obohacení lidského života”. Změnou vysílacího schématu bude podle představitelů církve poškozena ta skupina obyvatel, která se neumí bránit a která rozhodnutí – “jakkoli pochopitelné a zdůvodnitelné” – přijme jako znamení nezájmu.

×

Obchodníci: Prodeje rostou, stříbrná neděle překonala bronzovou

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 50. týden 2003

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více