Církev: Nechte křesťanské vysílání na ČT1

15. 12. 2003 11:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Plánované přesunutí nedělního odpoledního křesťanského vysílání České televize z prvního na druhý program vzbudilo nesouhlasnou reakci. Podle ČT se tak má stát od 11. ledna 2004. Nejvyšší představitelé Českobratrské církve evangelické Joel Ruml a Mahulena Čejková požádali ředitele veřejnoprávní televize Jiřího Janečka o zvážení věci a navrácení pořadu Cesty víry zpět na první okruh. Svou prosbu zdůvodňují v dopise skutečností, že program ČT2 není z technických důvodů dostupný na všech místech v České republice. „Nedělní křesťanské vysílání je často jediným z mála možných způsobů, jak vstupovat například ke starým, nemocným, nepohyblivým či jinak postiženým lidem, kteří žádají pořady s křesťanskou tematikou a sledují je,“ napsali synodní senior Ruml a synodní kurátorka Čejková řediteli Janečkovi. Připomněli mu v té souvislosti ČT jako „médium veřejnoprávní služby“, které chce pomáhat odhalovat „co nejširší možnosti obohacení lidského života“. Změnou vysílacího schématu bude podle představitelů církve poškozena ta skupina obyvatel, která se neumí bránit a která rozhodnutí – „jakkoli pochopitelné a zdůvodnitelné“ – přijme jako znamení nezájmu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.