Chrysler už nechce Celine

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Chrysler už nechce Celine
Automobilka Chrysler se rozešla se zpěvačkou Celine Dionovou. Ta byla tváří její masivní reklamní kampaně, jež běžela v USA od jara letošního roku a měla propagovat zejména uvedení nových modelů Pacifica, Sebring a Crossfire. Ve spotech, které natočila agentura Arnell Group, nejen zazněly písničky Celine Dionové, ale zpěvačka si v nich také zahrála. Drahá kampaň, jež měla značku Chrysler, která prodává čím dál méně, omladit, se ukázala jako propadák. Z výzkumů vyplynulo, že televizní reklamy propagují spíše zpěvačku a její desku, kterou v době uvedení kampaně vydala, než vlastní automobily. Navíc se spoty líbily spíše lidem přes 50 let, jež však Chrysler neměl vůbec v úmyslu oslovit.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.