TITULEK: Chrysler už nechce Celine
Automobilka Chrysler se rozešla se zpěvačkou Celine Dionovou. Ta byla tváří její masivní reklamní kampaně, jež běžela v USA od jara letošního roku a měla propagovat zejména uvedení nových modelů Pacifica, Sebring a Crossfire. Ve spotech, které natočila agentura Arnell Group, nejen zazněly písničky Celine Dionové, ale zpěvačka si v nich také zahrála. Drahá kampaň, jež měla značku Chrysler, která prodává čím dál méně, omladit, se ukázala jako propadák. Z výzkumů vyplynulo, že televizní reklamy propagují spíše zpěvačku a její desku, kterou v době uvedení kampaně vydala, než vlastní automobily. Navíc se spoty líbily spíše lidem přes 50 let, jež však Chrysler neměl vůbec v úmyslu oslovit.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).