Centrum.cz zkouší stravenky

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

TITULEK: Centrum.cz zkouší stravenky
Stravenky společnosti SodexhoPass coby reklamního nosiče využívá od nynějška internetový portál Centrum.cz. Přední i zadní strana stravenky obsahuje krátký slogan zdůrazňující přednosti druhého nejnavštěvovanějšího portálu, lístky vložené do bločku stravenek pak popisují výhody nejdůležitější služby Centrum.cz – freemailu. Na vloženém listu je navíc uveden speciální kód, po jehož zadání v průběhu registrace získá uživatel bonus 5 MB prostoru ve své schránce. SodexhoPass je lídrem domácího trhu, stravenky dostane půl milionu lidí měsíčně (viz M&M 40/03).

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.