TITULEK13: Časopisy chtějí přesvědčit televizní inzerenty
Britská Asociace periodického tisku (PPA) zahájila na britských ostrovech zásadní marketingovou iniciativu, která má vést ke zvýšení podílu magazínů na celkových investicích, které zadavatelé reklamy do médií vloží. Iniciativa má spočívat v přesvědčení televizních zadavatelů, aby část svých marketingových rozpočtů na televizní reklamu přesměrovali do časopisů. Celou akci financují vydavatelství jako IPC Media, Emap, BBC Magazines a The National Magazine Company. Uvedená vydavatelství investovala do projektu 5 milionů liber.
Plán počítá s tím, že příští rok by měly investice do časopisů vzrůst o 1 %, neboli 100 milionů liber. PPA chce zadavatele, kteří se výrazně orientují na televizi, přesvědčit, že ve smyslu doručení nadstavbových informací je výhodnější a efektivnější věnovat posledních 25 % televizního rozpočtu na inzerci v časopisech. Argumentovat chce na základě provedených výzkumů také tím, že povědomí o inzerci může být zvýšeno až o 20 % v průběhu 52 týdnů, pokud je televizní kampaň doprovázena kampaní v časopisech.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).