Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Časopis Bariéry nahradí před Vánoci dvouměsíčník Konec konců

Redakce MAM2. 12. 2003

Před Vánoci vyjde první číslo nového časopisu s názvem Konec konců. Dvouměsíčník naváže na časopis Bariéry, který od roku 1997 vydávala Nadace Charty 77 a který v těchto dnech přestal vycházet. “Časopis neskončil pro dluhy nebo pro nezájem čtenářů. Naopak. Největší nadace v České republice sdružené ve Fóru dárců se rozhodly, že nad tímto časopisem převezmou záštitu,” sdělila Blanka Švábová z redakce.
Právě s touto změnou souvisí nejen nový název, ale i určitá obsahová a formální obměna časopisu, uvedla. Konec konců bude podle Švábové tematicky různorodější než jeho předchůdce. Přinese netradiční pohledy na politické a ekonomické problémy, bude se zabývat občanskou společností, vědeckými objevy, kulturními událostmi nebo náboženskými otázkami.
Časopis Bariéry vycházel zhruba čtyřikrát do roka. Téměř polovinu jeho čtenářské obce tvořili podle Švábové mladší čtenáři s vysokoškolským vzděláním, pedagogové, umělci, novináři či duchovní. Odebírali ho také studenti, neziskové organizace a představitelé státní samosprávy.
Konec konců naleznou předplatitelé v poštovních schránkách šestkrát ročně. Kromě přímé distribuce předplatitelům bude zájemcům přístupný rovněž v knihovnách, vybraných literárních kavárnách a knihkupectvích.
Původní náklad 3000 výtisků chce redakce podle Švábové do dvou let zvýšit na 5000 a bude se snažit proniknout i na slovenský trh.

×

STEM: Nejpopulárnějším dárkem bude letos kosmetika a oblečení

Starší článek

Seznam.cz daroval Brazílii

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Hornbach

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více