Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Canon chce mít čtvrtinu světového trhu s digitálními fotoaparáty

Redakce MAM18. 12. 2003

Japonská společnost Canon Inc hodlá v příštím roce zvýšit prodej svých digitálních fotoaparátů, aby zaujímaly 25 procent světového trhu. Letos se podíl kompaktních digitálních přístrojů Canon odhaduje na 20 procent světového trhu, loni to bylo 15 procent, připomněla v dnešní zprávě firma.
Canon chce v příštím roce prodat ve světě nejméně 12,5 milionu kompaktních digitálních přístrojů. Proti letošnímu odbytu 8,5 milionu jednotek jde o téměř 50procentní zvýšení. V odhadu není zahrnut očekávaný prodej digitálních zrcadlovek, jejichž letošní prodej Canon odhaduje na půl milionu.
“Bez ohledu na to, do jaké míry se trh rozroste, odhadujeme, že zvýšíme (světový) podíl na 25 procent,” uvedl Takaši Ošijama, který v Canonu šéfuje divizi digitálního obrazu. “Pokud trh vzroste na 50 milionů jednotek, pro nás to znamená 12,5 milionu,” uvedl.
Japonští výrobci by na světový trh mohli letos dodat 40 až 44 milionů digitálních kompaktních fotoaparátů. Loni to bylo 25 milionů, uvádí Asociace japonských výrobců fotoaparátů a obrazové techniky (CIPA).
Údaje asociace nezahrnují produkci zahraničních firem. V oboru se to stalo standardem, protože japonští výrobci fotoaparátů mají na světovém trhu podíl 90 procent, napsala agentura Reuters.

×

Pilip neuspěl se žalobou proti televizi Nova

Starší článek

Slovenská vláda vyrovná větší část dluhů veřejnoprávní televize

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více