Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bertelsmann a Sony schválily sloučení svých hudebních divizí

Redakce MAM12. 12. 2003

Německá společnost Bertelsmann a japonská Sony podepsaly finální dohodu o spojení svých hudebních divizí BMG a Sony Music Entertainment. Vznikne tak druhý největší hráč na světovém trhu, hned za americkou firmou Universal Music, uvedly zdroje blízké jednání.
Bertelsmann oznámil záměr založit společný podnik se společností Sony Music počátkem listopadu. Oba subjekty v něm budou mít rovný majetkový podíl.
Motivem tohoto kroku je především zastavit ztráty, kterým čelí řada nahrávacích firem v důsledku poklesu prodeje hudebních nosičů. Nový podnik se bude jmenovat Sony BMG a v jeho čele bude stát Rolf Schmidt-Holz z BMG. Součástí nového podniku nebude hudební publikační činnost, ani fyzická distribuce nebo výroba hudebních nosičů.
Podle zástupců společnosti Bertelsmann firmy se obě firmy propojí pouze formou akciového převodu. K dohodě o sloučení se však vzhledem k velikosti fúze budou muset vyjádřit i regulační orgány v Evropské unii a ve Spojených státech, napsala agentura Reuters.

×

Firma Shell koupila 3 čerpací stanice Lukoilu

Starší článek

Marketink není jen reklama, jak to ještě řada firem chápe

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více