Benecol to rozjíždí s Elvisem

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Benecol to rozjíždí s Elvisem
Společnost Mc Neil Consumer Nutritionals, která je součástí společnosti Johnson & Johnson a directmarketingová agentura Elvis uvádějí na britský trh nový výrobek Benecol. Jedná se o jogurt určený k pití, snižující hladinu cholesterolu, který doplní konkurenční značky Yakult nebo Actimol. Aktivitami na podporu prodeje byla pověřena agentura Miles Calcraft Briginshaw Duffy. Jejich součástí je kromě televizní reklamy a reklamy v časopisech supermarketů i účast v britské show BBC Good Food. Direct mailing zajistí společnost Elvis.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.