ARD se brání – navrhuje reformu

4. 12. 2003 09:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čím více se blíží lednové datum, ve kterém komise složená z nezávislých expertů delegovaných zemskými vládami SRN vysloví svůj konečný názor na to, zda a jak by se měl zvýšit rozhlasový a televizní poplatek, nabývá na intenzitě veřejná diskuse. Šéfové zemských vlád Bavorska, Saska a Severního Porýní-Vestfálska předložili svým kolegům dokument, v němž navrhují nezvyšovat poplatek a naopak doporučují omezit rozsah služeb, které ARD nabízí. Rozhlasové vysílání by snížilo počet programů z 61 na 45, TV by sloučila kulturní program Arte se satelitním programem 3Sat. Dokument žádá, aby se dál nezvyšoval počet tematických programů, které ARD a ZDF plánují pro digitální vysílání. Dnes vysílají celkem 15 televizních programů. Úřadující šéf Jobst Plog ARD proti tomu připomněl, že z poplatků se platí i takové výdaje, které by jinak musel financovat stát, např. digitalizace vysílacích sítí, podpora filmového průmyslu či financování regulačních orgánů.

Ekonom, 4.12.2003, autor: (MIŠ)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.