Aral vybírá PR agenturu

15. 12. 2003 08:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Aral vyhlásila tendr na PR agenturu. „Oslovili jsme pět agentur. Jména vám však v tuto chvíli neřeknu,“ sdělil M&M Miroslav Vlasák, marketingový ředitel Aralu. M&M se však podařilo zjistit, že mezi agenturami v tendru jsou kromě stávajícího Impactu také AC&C, Protocol Service a Ogilvy PR. Vítězná agentura bude mít na starosti to, co nyní Impact. Vítěze budeme podle M. Vlasáka znát asi v polovině ledna. Aral před rokem obměnil i svou reklamní agenturu. Tehdejší Mark/BBDO (do jejíž skupiny patří i Impact) vyměnil za Ogilvy & Mather. Ogilvy Group totiž pracuje pro British Petrol, pod nějž Aral spadá. Reklamní výdaje Aralu v uplynulém období (leden – říjen 2003) dosáhly podle TNS A-Connectu 20,76 mil. Kč. Co se týká vítěze PR tendru, nabízejí se dvě logická řešení. Buď to bude Ogilvy PR, jelikož reklamní agentura již pro klienta pracuje, nebo AC&C. Ta zase proto, že Aralu zajišťuje komunikaci segmentu olejů a maziv. Zatím lze však jen spekulovat.

Marketing & Media, 15.12.2003, Autor: Radana Čechová

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení