anketa – outsourcing call centra

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

1. Využíváte v rámci marketingu telemarketingové služby profesionálního call centra? Pokud ano, při jakých příležitostech a jak často?
2. Jaké máte zkušenosti s kvalitou služeb nabízených profesionálními call centry a jak se vám obecně osvědčuje tento nástroj komunikace se spotřebitelem?
Šárka Králová
marketingová a brand manažerka
Alfa Romeo
1. Služby profesionálního call centra využíváme především při directmailingových aktivitách, a to tak zhruba dvakrát ročně.
2. S kvalitou nabízených služeb máme velmi dobré zkušenosti, nalezli jsme společnost, která pro náš zajišťuje kompletní directmailingový servis včetně služeb vlastního call centra. Tento nástroj komunikace se spotřebitelem se nám velmi osvědčil již v minulosti, a proto ho stále využíváme a hodláme využívat i do budoucna.

Tomáš Velek
marketingový manažer
Audi
1. V rámci našich marketingových aktivit má své nezastupitelné místo také využití telemarketingu včetně profesionálního call centra. Na tuto službu využíváme externího dodavatele, se kterým již dlouhodobě spolupracujeme. Naše tzv. Komunikační centrum Audi funguje mimo jiné ve dvou rovinách: Jako klasická zelená infolinka a dále na zodpovídání dotazů z webových stránek Audi. Co se týká dalších telemarketingových služeb, rád bych zmínil jejich využití pro jednorázové zvyšování účinnosti directmailových akcí, kdy komunikační centrum dodatečně kontaktuje již oslovené respondenty.
2. Služby profesionálního call centra využíváme od začátku působení značky Audi v České republice. Stávající rozšířené komunikační centrum Audi funguje již od roku 1999 a při této spolupráci využíváme služby stálého partnera. Naše zkušenost je tedy dlouhodobá a to, že máme stabilního partnera již mnoho let, je důkazem, že jsme s úrovní poskytovaných služeb spokojeni. Tento nástroj komunikace považuji pro zákazníky za důležitý (zelená linka), byť jeho váha v komunikaci se zákazníky klesá. Na druhou stranu pozorujeme trend v růstu dotazů přes internet. Také komunikace prostřednictvím dalších forem telemarketingu jednoznačně zvyšuje efektivitu našich akcí.

Roman Jelínek
produktový manažer
Colgate-Palmoliv
1. V rámci projektu Říjen – měsíc zdravých zubů používáme zelenou infolinku, kde se může široká veřejnost dozvědět informace týkající se projektu a seznam lékařů zapojených do projektu.
2. V současné době spolupracujeme se společností Lion Teleservices CZ. Toto call centrum však pro přímou komunikaci se spotřebitelem nevyužíváme.

Jakub Tomáš
marketingový manažer
Renault ČR
1. Ano, telemarketingové služby využíváme a pro tento účel s profesionálními call centry spolupracujeme. Nejčastější příležitostí je v našem případě doplnění jiné formy komunikace (národní reklama, direct mail). K využití doposud docházelo maximálně několikrát ročně na omezenou dobu.
2. Profesionální call centra vesměs splňují naše požadavky a prozatím jsme se setkávali s ochotou případné nedostatečnosti řešit. Důležitost a praktičnost tohoto nástroje komunikace vzrůstá, vyžaduje-li naše akce více aktivity ze strany klientů. Ti také oceňují zejména snadnost, rychlost a dostupnost informací.
Lucie Masopustová
customer care manažerka ČR-SR
Avon Cosmetics
1. Ano, externí call centrum používáme pro aktivní i pasivní telemarketing.
2. Vyplatí se outsourcovat jednoduché hovory bez nutnosti používat interní systém zadavatele. Vůči spotřebitelům jde o profesionálnější komunikaci. Vzhledem k tomu, že se většinou neřeší stížnosti, reklamace, ale jednodušší typy hovorů. Důležitá jsou jasně nastavená měření, která pomáhají kvalitu outsourcingu kontrolovat. Bez nich si nedokážu spolupráci s externím call centrem představit.

Pavel Jirsa
marketingový manažer
Fiat
1. Ano, příležitostně při DM kampaních, eventuálně při launchování nového modelu – maximálně dvakrát do roka.
2. Kvalita je na velmi dobré úrovni, tento nástroj se nám osvědčil.

Richard Drobík
marketingový manažer
Friesland ČR
1. Ano, v letošním roce jsme začali využívat služby profesionálního call centra. Zatím zkoušíme pilotní projekt v rámci naší národní spotřebitelské soutěže na podporu výrobků značky Milli – Pod víčkem čeká výhra! V tomto případě využíváme call centrum jako zdroj dodatečných informací pro účastníky a potenciální zájemce o naši soutěž.
2. Naše akce začala 15. října letošního roku. Zatím jsme velice spokojeni se službami našeho partnera. Po úvodním proškolení podávají pracovníci call centra volajícím přesně ty informace, které chceme, a nám následně zasílají přesně ty souhrnné statistiky, které potřebujeme.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.