Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Animovaná rybička Nemo počtvrté v čele návštěvnosti kin

Redakce MAM8. 12. 2003




ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 27. listopadu 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 27. listopadu 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 27. listopadu 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 27. listopadu 2003


Americký animovaný snímek pro celou rodinu Hledá se Nemo z produkce společnosti Walta Disneyho se už počtvrté umístil v čele návštěvnosti českých kin, když ho o víkendu v devětadvaceti kinosálech zhlédlo 26.150 diváků. Hned za ním skončila domácí novinka – ostře nabitá parodie producenta, scenáristy a režiséra Václava Marhoula Mazaný Filip. Za tou přišlo do 21 kin více než šestnáct tisíc fanoušků příběhů detektiva Phila Marlowa.


“Jsem rád, že se nám podařilo předstihnout americký trhák S.W.A.T. – Jednotka rychlého nasazení, který se rovněž v kinech neohřál. Ten skončil až třetí,” komentoval to Marhoul v pondělí večer při křtu soundtracku s filmovou hudbou a nejlepšími hláškami ze svého snímku. To ovšem netušil, že v pražských kinech Mazaný Filip vtipné animované příběhy ztracené rybičky předstihl.


Úspěšná německá melancholická satira Good Bye, Lenin!, která se víkendu v Berlíně stala držitelkou Evropské filmové ceny za rok 2003 a získala i další ocenění, skončila sedmá. Podle informací Unie filmových distributorů však během třech týdnů v českých kinech nasbírala jen něco přes dvaatřicet tisíc diváků.


Devátý se umístil snímek Davida Ondříčka Jedna ruka netleská. Trojanovy Želary skončily třinácté, pohádka Romana Vávry Čert ví proč, která vyšla i na videokazetě a nosiči DVD, je osmnáctá. Majitelé videorekordérů a přehrávačů DVD si mohou doma pustit i Hřebejkovo Pupendo. To se do žebříku o víkendu vrátilo a 34 týdnů od premiéry je dvacáté. Celkem už v kinech nasbíralo přes 930.000 diváků. Zatím byly jeho kopie prodány na více než 26.000 nosičích, z nichž více než třetinu tvoří DVD.



×

Největšími registrátory domén jsou Globe, Internet CZ a Zoner

Starší článek

MF dál jedná s EMV o hrozbě arbitráže

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více