TITULEK13: Americké televize ztrácejí mladé diváky
Přední americké televizní stanice trápí v těchto dnech úbytek mladých diváků, a to jak mužů, tak možná ještě výrazněji i žen. Odborníci odhadují, že poslední vývoj posiluje domněnku, že změny ve sledovanosti televize jsou součástí základních změn v konzumaci médií a že generační odklon od médií není pouze výsledkem programovacích strategií televizních stanic.
Podle nejnovějších údajů poklesla sledovanost televize ve skupině žen ve věku od 18 do 24 let o téměř 3 % v hlavním vysílacím čase. K hlavním důvodům změněného mediálního chování spočívajícího v odklonu od hlavních televizních stanic je příklon mladých žen ke kabelovým a nezávislým TV stanicím.
Odborníci na druhou stranu ale připomínají, že přestože jsou ženy pro zadavatele inzerce velmi důležité, obtížněji zasažitelní jsou údajně muži. U obou kategorií je ale pa- trný nejen pokles v celkové sledovanosti televize, ale také změny v preferencích diváků, pokud jde o televizní programy.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).