Americké televize ztrácejí mladé diváky

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK13: Americké televize ztrácejí mladé diváky
Přední americké televizní stanice trápí v těchto dnech úbytek mladých diváků, a to jak mužů, tak možná ještě výrazněji i žen. Odborníci odhadují, že poslední vývoj posiluje domněnku, že změny ve sledovanosti televize jsou součástí základních změn v konzumaci médií a že generační odklon od médií není pouze výsledkem programovacích strategií televizních stanic.
Podle nejnovějších údajů poklesla sledovanost televize ve skupině žen ve věku od 18 do 24 let o téměř 3 % v hlavním vysílacím čase. K hlavním důvodům změněného mediálního chování spočívajícího v odklonu od hlavních televizních stanic je příklon mladých žen ke kabelovým a nezávislým TV stanicím.
Odborníci na druhou stranu ale připomínají, že přestože jsou ženy pro zadavatele inzerce velmi důležité, obtížněji zasažitelní jsou údajně muži. U obou kategorií je ale pa- trný nejen pokles v celkové sledovanosti televize, ale také změny v preferencích diváků, pokud jde o televizní programy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.