Aliatel bez reklamní agentury

22. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

TITULEK: Aliatel bez reklamní agentury
Alternativní telekomunikační operátor Aliatel nemá stálou reklamní agenturu. Poté, co se rozešel s agenturou Leo Burnett, pro něj zajišťuje nárazové reklamní aktivity DTP studio Karel Sláma. To vedle malé aktuální kampaně zpracovává pro firmu např. výroční zprávy. Podle mluvčího Aliatelu Pavla Kaidla společnost zatím vypsání tendru na reklamní agenturu nechystá, není však jisté, že k tomu během jara nedojde. „Záleží na definitivní podobě marketingových plánů na příští rok,“ řekl M&M. V letošním roce snížil Aliatel prudce své výdaje na reklamu. Zatímco v roce 2002 do nákupu mediální plochy investoval podle údajů ACNielsen 71 mil. korun, letos to bylo o 50 mil. méně. Aliatel patří mezi top tři poskytovatele datových služeb na trhu a podle odhadu firmy využívá jeho služeb 5 % společností v České republice. Akcionářská struktura společnosti je ze 60 % tvořena rozvodnými energetickými akciovými společnostmi (Severomoravská energetika, Jihomoravská energetika, Jihočeská energetika a Západočeská energetika, mají po 10,33 %, Pražská energetika a Severočeská energetika, po 9,33 %). Zbývajících 40 % akcií je v držení německé energetické společnosti RWE .

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.