Akademie populární hudby předá výroční ceny v Kongresovém centru

11. 12. 2003 14:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vyhlášení cen Akademie populární hudby Anděl 2003 se uskuteční 20. března příštího roku ve Společenském sále Kongresového centra v Praze. Informoval o tom Petr Šiška z agentury Petarda Production, která vyhlašovací ceremoniál pořádá. V přilehlých prostorech centra chce pořádající agentura po skončení ceremoniálu zorganizovat noční muzikantský ples. Vyhlašovací ceremoniál doprovodí další akce, které se uskuteční v klubech na pražské Národní třídě. Součástí doprovodného programu bude rovněž výstava fotografií s hudební tematikou a projekce filmů v kině Evald. Vyhlášení cen Anděl 2003 v přímém přenosu odvysílá Česká televize na programu ČT1 a Český rozhlas 1 – Radiožurnál.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.