TITULEK: ADM na Slovensku posiluje
Česká Agentura pro distribuci a marketing (ADM) navýšila svůj podíl ve slovenské společnosti Shiculka Macatch (SM), která je lídrem na slovenském trhu v neadresné distribuci. Podíl ADM tak nyní dosahuje 77 %, přičemž ADM/TPG Post tímto krokem sleduje strategii nabytí 100% podílu ve společnosti za účelem dalšího zefektivnění řízení a kontroly společnosti. Dlouhodobým cílem skupiny je vybudovat systém adresné distribuce, a stát se tak alternativním poštovním operátorem. Nyní slovenské firmě patří 48 % trhu neadresného mailingu a přes 3 000 distributorů rozneslo v tomto roce 333 mil. kusů letáků, obrat firmy přesáhne 110 mil. korun.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).