ADM na Slovensku posiluje

22. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: ADM na Slovensku posiluje
Česká Agentura pro distribuci a marketing (ADM) navýšila svůj podíl ve slovenské společnosti Shiculka Macatch (SM), která je lídrem na slovenském trhu v neadresné distribuci. Podíl ADM tak nyní dosahuje 77 %, přičemž ADM/TPG Post tímto krokem sleduje strategii nabytí 100% podílu ve společnosti za účelem dalšího zefektivnění řízení a kontroly společnosti. Dlouhodobým cílem skupiny je vybudovat systém adresné distribuce, a stát se tak alternativním poštovním operátorem. Nyní slovenské firmě patří 48 % trhu neadresného mailingu a přes 3 000 distributorů rozneslo v tomto roce 333 mil. kusů letáků, obrat firmy přesáhne 110 mil. korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.