Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ztráta Playboy Enterprises roste

Redakce MAM6. 11. 2003

Ztráta americké mediální společnosti Playboy Enterprises, která je známá především stejnojmenným pánským časopisem, se v letošním třetím čtvrtletí navzdory nárůstu tržeb zvýšila. Firma dodala, že výsledky byly zasaženy vyššími úrokovými náklady a zahraničními daněmi.
Čistá ztráta společnosti, jejíž vlajkový časopis Playboy letos slaví 50. výročí svého vzniku, vzrostla na 944.000 dolarů z 639.000 dolarů ve stejném loňském období. Ztráta činila tři centy na akcii, takže byla vyšší, než očekávali analytici, kteří ji odhadovali na pouhé dva centy.
Tržby se ve sledovaném období díky internetovým aktivitám meziročně zvýšily o 11 procent na 74,4 milionu dolarů. Společnost rovněž uvedla, že ve čtvrtém čtvrtletí očekává nárůst reklamních tržeb vydavatelské divize o 64 procent díky většímu počtu stránek s inzercí.
Firma, která vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a provozuje internetové stránky, dnes rovněž zvýšila odhad provozního zisku pro celý letošní rok na 25 milionů dolarů z předchozích 22 milionů, napsala agentura Reuters.

×

Zvýšení poplatků za televizi se zřejmě odkládá

Starší článek

Čtvrtletní zisk Murdochovy News Corp díky DVD prudce vzrostl

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více