Zájem o seriál o nemocnici opět vzrostl

19. 11. 2003 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový seriál Nemocnice na kraji města po dvaceti letech láká k obrazovkám stále více diváků. Pátý díl v pondělí vidělo na prvním programu České televize (ČT) 3,37 milionu lidí, což bylo o 200.000 více než předchozí díl o týden dříve. Třetí pokračování zhlédlo 2,95 milionu dospělých.
Pátému dílu Nemocnice dalo přednost 67 procent těch, kteří si v pondělí večer zapnuli televizory.
Nová série navazující na úspěšný seriál Jaroslava Dietla z přelomu 70. a 80. let má tedy nadále nadprůměrný úspěch. Předznamenal ho již první díl, který viděly rekordní necelé čtyři miliony lidí, což z něj učinilo nejúspěšnější pořad v tuzemských televizích vůbec. Ke druhému pokračování usedlo 3,37 milionu diváků starších patnácti let.
Poslední a nejúspěšnější část nedávno znovu odvysílaného Dietlova seriálu vidělo 2,62 milionu dospělých. Nově natočených třináct dílů Nemocnice pochází ze scénáristické dílny Petra Zikmunda, režisérem série je Hynek Bočan.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení