Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Wella v rukou Leo Burnett

Redakce MAM24. 11. 2003

Německý výrobce prostředků pro péči o vlasy Wella, který je jednou z šesti značek společnosti Procter & Gamble, vyměnil svou reklamní agenturu. Společnost v loňském roce investovala do reklamy 108 mil. dolarů. Doposud se o Wellu, mezi jejíž značky patří Flex, Vivalive a Shockwave, starala reklamní agentura Bates, vyjma agentury Twiga v Rusku a Asatsu v Japonsku. Od letošního července agentury Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett a Grey netrpělivě čekaly, kdo bude hospodařit s penězi určenými na reklamní aktivity společnosti Wella. “V rámci změny akvizic a struktury agentury Bates a zákaznického oddělení byly veškeré reklamní aktivity společnosti Wella přiděleny agentuře Leo Burnett,” říká Vladimíra Fremuthová z Wella CZ. “Vybrali jsme si Leo Burnett, ale jak to bude fungovat, nemohu předem odhadnout. Ještě jsme nic neuzavřeli,” tvrdí zástupce mezinárodní pobočky společnosti Wella.

Marketing & Media, 24.11.2003, autor: Naďa Ghaniová

×

Vydavatelé zřejmě kupují Mediaprint

Starší článek

Mediální rada udělila tři jihočeské frekvence Radiu Proglas

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více