Wella v rukou Leo Burnett

24. 11. 2003 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německý výrobce prostředků pro péči o vlasy Wella, který je jednou z šesti značek společnosti Procter & Gamble, vyměnil svou reklamní agenturu. Společnost v loňském roce investovala do reklamy 108 mil. dolarů. Doposud se o Wellu, mezi jejíž značky patří Flex, Vivalive a Shockwave, starala reklamní agentura Bates, vyjma agentury Twiga v Rusku a Asatsu v Japonsku. Od letošního července agentury Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett a Grey netrpělivě čekaly, kdo bude hospodařit s penězi určenými na reklamní aktivity společnosti Wella. „V rámci změny akvizic a struktury agentury Bates a zákaznického oddělení byly veškeré reklamní aktivity společnosti Wella přiděleny agentuře Leo Burnett,“ říká Vladimíra Fremuthová z Wella CZ. „Vybrali jsme si Leo Burnett, ale jak to bude fungovat, nemohu předem odhadnout. Ještě jsme nic neuzavřeli,“ tvrdí zástupce mezinárodní pobočky společnosti Wella.

Marketing & Media, 24.11.2003, autor: Naďa Ghaniová

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.