Výrobci alkoholu přijali etický kodex

6. 11. 2003 17:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.




Samoregulační orgán, jež má „poskytovat veřejnosti i státním institucím informace ohledně rozumné a zodpovědné konzumace alkoholických nápojů a věnovat se prevenci zaměřené na minimalizaci škodlivých následků zneužívání alkoholu“, založili největší domácí výrobci a dovozci alkoholických nápojů. České fórum pro zodpovědnou konzumaci alkoholických nápojů (Fórum PSR), v jehož čele stojí generální ředitel Stocku Plzeň – Božkov Martin Petrášek, hodlá řídit své komunikační aktivity podle přijatého etického kodexu. Trestání jeho porušení však chce přenechat arbitrážní komisi Rady pro reklamu (RPR), do které Fórum PSR před nedávnem vstoupilo. První akcí, na níž se bude Fórum PSR podílet, je kampaň organizace BESIP zaměřená na prevenci konzumace alkoholu v silničním provozu. Kampaň bude probíhat od začátku listopadu a pokračovat i v roce 2004. Autorem kreativního námětu není agentura Leo Burnett, jež pro BESIP poslední roky pracovala, ale Young & Rubicam. Samotné Fórum PSR těsně spolupracuje s public relations agenturou Ogilvy PR. Už v lednu zveřejnilo pět největších domácích pivovarů vlastní Etický kodex odpovědných výrobců piva, který vychází z doporučení RPR.


-Jindřich Jirásek-


Etický kodex


Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.