Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V módě jsou krátké dovolené

Redakce MAM24. 11. 2003

TITULEK13: V módě jsou krátké dovolené
Úsporná opatření v německých domácnostech si stále vynucují škrty ve výdajích na dovolené. Novým trendem, který byl patrný již loni, jsou proto krátké pobyty a cesty, jejichž délka nepřesáhne jeden týden a většinou jde pouze o prodloužené víkendy. Analýza agentury Web-Tourismus uvádějí, že v roce 2002 Němci uskutečnili 53,1 milionu takových akcí a vynaložili za ně úhrnnou sumu 15,4 miliardy eur. Nejvíce prostředků z těchto cest nechali v domácích destinacích (10,4 miliardy eur), v Rakousku utratili 1,89 miliardy eur a ve Francii 725 milionů eur. Průměrně vyšla jednotlivce taková rekreace na 255 eur. Největší podíl na výdajích měla doprava (39,5 %) a ubytování (28,5 %), oproti minulosti se naopak šetří na nakupování, zábavě a kulturních akcích. Celkově přitom letos došlo k meziročnímu poklesu počtu cest o 8,6 % a výdajů na ně o 8,3 %. Zástupci Web-Tourismus vidí příčinu spíše v letošním kalendáři, jenž skýtal méně možností k tvorbě prodloužených víkendů než v roce 2002.

×

Na Slovensku nevznikne nové Rádio Hey, ani Fontána, ožijí Rebeca a Tatry

Starší článek

Lauder získal významný podíl v izraelské televizi Channel 10

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více