Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Time Warner prodá hudební divizi skupině vedené Bronfmanem

Redakce MAM25. 11. 2003

Mediální společnost Time Warner Inc. prodá hudební divizi Warner Music skupině vedené mediálním magnátem a bývalým šéfem firmy Seagram Edgarem Bronfmanem Jr. za 2,6 miliardy USD.
Skupina vedená Bronfmanem tak zvítězila nad konkurenční nabídkou hudební společnosti EMI. Rozhodnutí se čekalo, protože Time Warner minulý týden zvolila skupinu vedenou Bronfmanem za preferovaného zájemce. EMI dnes dopoledne navíc oznámila, že stáhla nabídku na převzetí, protože nebylo možné dosáhnout dohody s přijatelnými podmínkami.
Společnost EMI nabídla jednu miliardu dolarů za většinový podíl v hudebních aktivitách firmy Time Warner. Neměla však zájem o vydavatelskou divizi Warner Chappell, která je součástí Warner Music. Time Warner sice dnešním rozhodnutím přišla o 250 až 300 milionů USD, které by realizovala, pokud by se spojila s EMI. Na druhé straně firma získala vyšší hotovost, kterou chce použít na snížení dluhu.
Divize Warner Music je čtvrtou největší nahrávací firmou na světě a je domovem například skupiny R.E.M. a zpěvačky Madonny. Společnost Time Warner, která je největší mediální firmou na světě, prodává aktiva, aby snížila dluh, jenž v současnosti činí zhruba 24 miliard dolarů.
Nabídka od EMI, která je třetí největší nahrávací společností na světě, by pravděpodobně čelila podrobnému zkoumání ze strany regulačních orgánů ve Spojených státech i v Evropě. U nabídky skupiny investorů se počítá s hladším průběhem regulačního procesu.
Zdroje obeznámené se situací v neděli informovaly agenturu Reuters, že hlavní podíl na akvizici budou mít Bronfman a společnost Thomas H. Lee, a dodaly, že součástí skupiny jsou rovněž investiční firmy Providence Equity Partners a Bain Capital. Ze skupiny podle zdrojů během víkendu vystoupil mediální magnát Haim Saban, v neděli se k ní ale opět připojil. Jeho investice však bude nižší, než se původně předpokládalo.
Bronfman se dlouhou dobu pohybuje v oblasti hudby. Začínal jako textař písní, např. pro zpěvačku Celine Dion, a později jako ředitel společnosti Seagram, která koupila zábavní skupinu MCA od japonské společnosti Matsushita za 5,7 miliardy USD. Pod jeho dohledem koupila firma přejmenovaná na Universal Music společnost Polygram a stala se největší nahrávací skupinou na světě.

×

Živnostenská banka mění marketink

Starší článek

ČRa pokračují v pokusném digitálním vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fruitisimo

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více