Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Švédský vydavatel novin Metro expanduje ve Španělsku

Redakce MAM18. 11. 2003

Švédská mediální společnost Metro, která je největším světovým vydavatelem bezplatných novin, rozšiřuje svoji působnost ve Španělsku. Společnost dnes začala vydávat již pátou edici v zemi, ve městě La Coruna. Celkový náklad deníku Metro má ve Španělsku spolu s novou edicí stoupnout na 600.000 výtisků denně, vyplývá z prohlášení.
“Ve městě La Coruna a jeho okolí, které má populaci jeden milion osob a je čtvrtým největším reklamním trhem ve Španělsku s ročními výdaji na reklamu v průměru 100 milionů USD, byla dnes zahájena distribuce 29. edice Metra,” oznámila firma v prohlášení. Metro vstoupilo na španělský trh v roce 2001. Tehdy začala společnost distribuovat svůj list v Barceloně a Madridu. Od září letošního roku jsou noviny Metro k dostání také v Seville a Zaragoze.
Největším samostatným deníkem ve Španělsku s nákladem 553.000 výtisků je El Pais. Následuje El Mundo s nákladem 390.000 výtisků.
Metro vydává 29 edicí v 16 zemích světa, včetně Evropy, Severní a Jižní Ameriky a Asie. Denně ho v 60 městech světa čte kolem 13 milionů čtenářů. Noviny je možné získat ve všední den zdarma v prostředcích veřejné dopravy. Veškeré příjmy firmy pocházejí z reklamy, napsala agentura Reuters.
Metro začalo ve Stockholmu vycházet v roce 1995. V České republice je Metro k dostání od léta 1997. V současnosti v ČR tiskne pět dní v týdnu průměrně 180 tisíc výtisků.

×

Rapid, Limet a Beton končí

Starší článek

Internet s rekordy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více