Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

SRo začal část svých středovlnných programů vysílat v pásmu FM

Redakce MAM5. 11. 2003

Přeladit své rozhlasové přijímače museli počátkem listopadu posluchači některých programových okruhů Slovenského rozhlasu (SRo). Důvodem jsou změny v provozu rozhlasových vysílačů. Podle ústředního ředitele SRo Jaroslava Rezníka má veřejnoprávní rozhlas dlouhodobě ve své koncepci přechod ze středovlnných vysílačů na vysílače v pásmu FM. Změny ve frekvencích schválené licenční radou, se v jednotlivých krajích týkají například Rádia Slovensko, Rádia Regina, Patria, Devín, Rock FM. Podrobnosti jsou na www.slovakradio.sk. Z úsporných důvodů SRo snížil výkon vysílačů pro zahraniční vysílání z 250 na 200 kW, změna ve vztahu k zahraničním posluchačům by však měla být nepatrná. Jeden z těchto vysílačů v Rimavské Sobotě bude vypnutý. Na tom SRo ušetří přes 13 miliónů Sk. V roce 2004 plánuje SRo rozšiřovat další FM frekvence.

-tasr-

×

CVVM: Lidé nejvíce důvěřují svým známým, médiím a prezidentovi

Starší článek

Neonacistická vysílačka v Dánsku dostane státní podporu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více