Slovenský rozhlas příští rok propustí 100 zaměstnanců

19. 11. 2003 12:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Slovenský rozhlas (SRo), který je právě v polovině plánovaného letošního propuštění 120 zaměstnanců, bude muset v prvním čtvrtletí příštího roku v rámci racionalizačních opatření propustit dalších sto zaměstnanců.
„Stav 950 zaměstnanců, který plánujeme dosáhnout k 31. březnu 2004, považuji za konečný, další propouštění by už nebyla racionalizace, ale destrukce,“ tvrdí
ústřední ředitel SRo Jaroslav Rezník. Ten dodal, že odstupné pro zaměstnance tvoří podle kolektivní smlouvy troj až čtyřnásobek měsíčního platu. Od hromadného propouštění, které v SRo začalo 1. září, vedení rozhlasu očekává úsporu 18 miliónů během prvních 9 měsíců roku 2004.

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.