Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Škoda Auto za 3 čtvrtletí prodala 335.597 aut

Redakce MAM4. 11. 2003

Automobilka Škoda Auto zvýšila za prvních devět měsíců roku odbyt o 0,7 procenta, když ve světě prodala 335.597 vozů. Největší podíl prodeje připadl na západní Evropu, kde Škoda prodala 178.684 aut, což je meziročně pokles o 2,2 procenta. Informoval o tom mluvčí firmy Rudolf Dreithaler.
Na českém trhu klesl v třetím čtvrtletí prodej z 55.711 na 54.678 vozů, přičemž tržní podíl se meziročně snížil z 51,17 na 48,55 procenta.
Celosvětově nejvíce prodaných vozů připadl na modelovou řadu Škoda Fabia, jichž se prodalo 195.536. Škodu Octavia si koupilo celkem 123.310 a vůz Škoda Superb 16.751 zákazníků. Mezi nejoblíbenější patří varianty kombi, když prodej Škody Octavie Combi posílil o 4,8 procenta na 51.454 vozů a Škody Fabie Combi o 19,2 procenta na 72.068 vozů.
Mírný nárůst celosvětového prodeje považuje vedení automobilky za velký úspěch, a to vzhledem k napjatému konkurenčnímu prostředí a celkové stagnaci automobilového trhu. “Šest měsíců za sebou je objem našeho prodeje stále nad úrovní loňského roku. Obzvláště úspěšní jsme v Německu a v Polsku. Vycházíme z toho, že se značka i nadále bude navzdory konjunkturálnímu trendu vyvíjet pozitivně a že prodejní výsledky loňského roku budou překonány,” řekl místopředseda představenstva Škody Auto Winfried Vahland.

×

Do kin stále nejvíc láká pokračování komedie o prcičkách

Starší článek

ZÁŘÍ 2003 – Návštěvnost internetových serverů iAudit

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více