Řetězec Takko brzy zahájí expanzi

24. 11. 2003 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Expandovat na český trh plánuje německý textilní řetězec Takko, který je možné zařadit mezi textilní diskonty. V tuto chvíli má otevřeny dvě pilotní prodejny v nákupních centrech v Praze- -Štěrboholích a v Praze na Zličíně. Řetězec je zatím silně zastoupen pouze ve své domovině v Německu, kde během 20 let vybudoval síť o 674 prodejnách a v příštích 14 dnech zde otevře dalších osm prodejen, a v Rakousku, kde má 66 prodejen. Do dvou let v obou zemích přibude dalších bezmála 100 prodejen. Pouhých pět prodejen má v Nizozemsku a kromě ČR běží pilotní projekt také ve Slovinsku. Podle vyjádření ředitele firmy Ralfa Ecka pro německý tisk by právě v ČR a ve Slovinsku měla příští rok firma otevřít na základě dosavadních prodejních výsledků minimálně dalších deset prodejen. Firma tak bude bojovat o trh, jehož velikost odhaduje Ročenka českého obchodu na 70 mld. Kč bez DPH a kde působí 12 tis. prodejců. Největší konkurenci kromě hypermarketů představuje firma pro cenově srovnatelný řetězec Kenvelo se 44 prodejnami a obratem 1,5 mld. Kč. Takko nabízí své produkty pod osmi privátními značkami rozdělenými podle věku, použití a životního stylu zákazníků. Mezi standardní marketingové nástroje řetězce patří leták a věrnostní program (karta – 5 %), komunikační mix v Německu zahrnuje i televizní reklamu.

Marketing & Media, 24.11.2003, autor: Bohuslav Bohuněk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.