Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Řetězec Takko brzy zahájí expanzi

Redakce MAM24. 11. 2003

Expandovat na český trh plánuje německý textilní řetězec Takko, který je možné zařadit mezi textilní diskonty. V tuto chvíli má otevřeny dvě pilotní prodejny v nákupních centrech v Praze- -Štěrboholích a v Praze na Zličíně. Řetězec je zatím silně zastoupen pouze ve své domovině v Německu, kde během 20 let vybudoval síť o 674 prodejnách a v příštích 14 dnech zde otevře dalších osm prodejen, a v Rakousku, kde má 66 prodejen. Do dvou let v obou zemích přibude dalších bezmála 100 prodejen. Pouhých pět prodejen má v Nizozemsku a kromě ČR běží pilotní projekt také ve Slovinsku. Podle vyjádření ředitele firmy Ralfa Ecka pro německý tisk by právě v ČR a ve Slovinsku měla příští rok firma otevřít na základě dosavadních prodejních výsledků minimálně dalších deset prodejen. Firma tak bude bojovat o trh, jehož velikost odhaduje Ročenka českého obchodu na 70 mld. Kč bez DPH a kde působí 12 tis. prodejců. Největší konkurenci kromě hypermarketů představuje firma pro cenově srovnatelný řetězec Kenvelo se 44 prodejnami a obratem 1,5 mld. Kč. Takko nabízí své produkty pod osmi privátními značkami rozdělenými podle věku, použití a životního stylu zákazníků. Mezi standardní marketingové nástroje řetězce patří leták a věrnostní program (karta – 5 %), komunikační mix v Německu zahrnuje i televizní reklamu.

Marketing & Media, 24.11.2003, autor: Bohuslav Bohuněk

×

ČT chystá Průřezník společenským chováním

Starší článek

Firma EMI stáhla nabídku na hudební divizi Time Warner

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více