Karlovarská Becherovka utlumuje značky Rapid a Limet. Výrobu premixu Beton zastavila už vloni. U Rapidu a Limetu se doprodávají zásoby a je možné, že s ohledem na smlouvy s distributory bude ještě výroba obou nápojů dočasně pokračovat. „Malé značky s nízkými a klesajícími prodeji podporovat nebudeme,“ vysvětlil plánované změny marketingový ředitel firmy Vlastimil Špelda a dodal, „do budoucna se soustředíme na Becherovku, která má jako značka silný potenciál.“ Hořký likér Rapid uvedla mohutnou reklamní kampaní pod sloganem „Chlapská chuť s ocasem“ v roce 1999 na trh agentura Saatchi & Saatchi, v jeho propagaci pak pokračovala stávající agentura Becherovky Mark/BBDO. Citrusový Limet a mix Becherovky a toniku Beton byly v režii Mark/BBDO uvedeny na trh o rok později. Podle monitoringu inzerce ACNielsen investovala Becherovka do propagace Rapidu v roce 1999 a 2000 asi 40 mil. Kč a do Betonu 3 mil. Kč.
Karlovarská Becherovka je od roku 1997 součástí koncernu Pernod Ricard, kompenzuje dočasné zúžení nabídky domácích značek budováním portfolia zahraničních brandů. Pernod Ricard se chce soustředit na budování nové image Becherovky, do které hodlá investovat několik desítek mil. Kč.
-Jindřich Jirásek-