Rapid, Limet a Beton končí

18. 11. 2003 11:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Karlovarská Becherovka utlumuje značky Rapid a Limet. Výrobu premixu Beton zastavila už vloni. U Rapidu a Limetu se doprodávají zásoby a je možné, že s ohledem na smlouvy s distributory bude ještě výroba obou nápojů dočasně pokračovat. „Malé značky s nízkými a klesajícími prodeji podporovat nebudeme,“ vysvětlil plánované změny marketingový ředitel firmy Vlastimil Špelda a dodal, „do budoucna se soustředíme na Becherovku, která má jako značka silný potenciál.“ Hořký likér Rapid uvedla mohutnou reklamní kampaní pod sloganem „Chlapská chuť s ocasem“ v roce 1999 na trh agentura Saatchi & Saatchi, v jeho propagaci pak pokračovala stávající agentura Becherovky Mark/BBDO. Citrusový Limet a mix Becherovky a toniku Beton byly v režii Mark/BBDO uvedeny na trh o rok později. Podle monitoringu inzerce ACNielsen investovala Becherovka do propagace Rapidu v roce 1999 a 2000 asi 40 mil. Kč a do Betonu 3 mil. Kč.
Karlovarská Becherovka je od roku 1997 součástí koncernu Pernod Ricard, kompenzuje dočasné zúžení nabídky domácích značek budováním portfolia zahraničních brandů. Pernod Ricard se chce soustředit na budování nové image Becherovky, do které hodlá investovat několik desítek mil. Kč.

-Jindřich Jirásek-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.