ProSiebenSat.1 věští lepší časy
Televizní koncern ProSiebenSat.1 odhaduje, že nadmíru dobré výsledky na televizním reklamním trhu ve třetím čtvrtletí zmírní celoroční pád odvětví na 5-7 % ve srovnání s rokem 2002. Dosud predikovala společnost celému trhu meziroční pokles okolo 10procentní hranice. Samotná ProSiebenSat.1 očekává letos pozitivní hospodářský výsledek v řádech stovek milionů euro. Ve třetím kvartále se podařilo zmírnit zatímní ztrátu v bilanci na 8,8 milionu euro (v období leden – září 2002 činila ztráta 53,6 milionu euro).
Obrat největší německé televizní skupiny se ve třetím čtvrtletí meziročně zvýšil o 3 % na 363 milionů euro. V klíčovém odvětví činnosti-televizním vysílání-se poprvé za posledních 30 měsíců zlepšil obrat i hospodářský výsledek.
Koncernu se daří snižovat náklady. Na programech a materiálu, které ve třetím čtvrtletí stály 244,5 miionu euro, se meziročně ušetřilo 14,6 %. Osvědčilo se také zmrazení platů. Zatímco loni činily personální náklady 162,2 milionu euro, letos to bylo jen 154,4 milionu euro (tj. pokles o 4,8 %). „Nákladová opatření a celková optimalizace naší společnosti začínají přinášet pozitivní efekty, z nichž hodláme dlouhodobě profitovat,“ tvrdí předseda představenstva skupiny Urs Rohner.
-sch-
Podobné zprávy
ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk
