Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ProSiebenSat.1 věští lepší časy

Redakce MAM13. 11. 2003

Televizní koncern ProSiebenSat.1 odhaduje, že nadmíru dobré výsledky na televizním reklamním trhu ve třetím čtvrtletí zmírní celoroční pád odvětví na 5-7 % ve srovnání s rokem 2002. Dosud predikovala společnost celému trhu meziroční pokles okolo 10procentní hranice. Samotná ProSiebenSat.1 očekává letos pozitivní hospodářský výsledek v řádech stovek milionů euro. Ve třetím kvartále se podařilo zmírnit zatímní ztrátu v bilanci na 8,8 milionu euro (v období leden – září 2002 činila ztráta 53,6 milionu euro).
Obrat největší německé televizní skupiny se ve třetím čtvrtletí meziročně zvýšil o 3 % na 363 milionů euro. V klíčovém odvětví činnosti-televizním vysílání-se poprvé za posledních 30 měsíců zlepšil obrat i hospodářský výsledek.
Koncernu se daří snižovat náklady. Na programech a materiálu, které ve třetím čtvrtletí stály 244,5 miionu euro, se meziročně ušetřilo 14,6 %. Osvědčilo se také zmrazení platů. Zatímco loni činily personální náklady 162,2 milionu euro, letos to bylo jen 154,4 milionu euro (tj. pokles o 4,8 %). „Nákladová opatření a celková optimalizace naší společnosti začínají přinášet pozitivní efekty, z nichž hodláme dlouhodobě profitovat,“ tvrdí předseda představenstva skupiny Urs Rohner.

-sch-

×

ČT minulý týden mírně ubrala podíl Nově

Starší článek

iMagic s vylepšenou nabídkou

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více