Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prima minulý týden udržela sledovanost vyšší než ČT, vedla Nova

Redakce MAM27. 11. 2003

Televize Prima si v minulém týdnu udržela nadprůměrnou celodenní sledovanost. Ve srovnání s předchozím týdnem jí ale podíl na trhu mírně poklesl na 22,95 procenta z letos rekordních 23,40 procenta. První program České televize zůstal za Primou již druhým týdnem. ČT1 ukrojila z tržního koláče přibližně stejně jako o týden dříve, tedy necelých 22 procent. Vyplynulo to z údajů z peoplemetrového měření firmy Mediaresearch. Výsledky zveřejnila Asociace televizních organizací. Téměř se nezměnil ani celodenní tržní podíl divácky nejúspěšnější tuzemské stanice Nova, když činil 42,89 procenta. Druhý kanál veřejnoprávní televize si polepšil o čtvrtinu procentního bodu na 5,93 procenta. Podíl televize Nova v hlavním vysílacím čase zůstal ve srovnání se 46. týdnem přibližně stejný, a to 44,11 procenta. Ve stejném čase si ČT1 na rozdíl od celodenního podílu udržela náskok před Primou. Prvnímu programu ČT narostl podíl o procentní bod na 24,86 procenta. Primě naopak poklesl o 1,75 bodu na 22,03 procenta. ČT2 si polepšila o tři desetiny na 4,24 procenta. Nejúspěšnějším pořadem týdne byla opět Nemocnice na kraji města po dvaceti letech na ČT1. Pátý díl vidělo téměř 3,4 milionu lidí. Asi 3,5 milionu lidí zhlédlo 17. listopadu Televizní noviny na Nově. Televize Prima již přestala vysílat seriál Chlapci a chlapi, a tak jej po několika týdnech vystřídal na nejvyšší příčce nejsledovanějších pořadů kanálu film Slunce, seno, erotika. Vidělo jej 1,6 milionu lidí. Na ČT2 diváky nejvíce zaujal dokument Mao- tajemství ptačích obrů, když jej sledovalo přes 600.000 lidí.

×

Měšťanská beseda znovu ožívá lidmi z Novy

Starší článek

Britský Daily Mail zvýšil celoroční zisk o dvě procenta

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Tomáš Nosil

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více