Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prima měla minulý týden rekordní sledovanost

Redakce MAM20. 11. 2003

Soukromá televize Prima měla v minulém týdnu rekordní sledovanost. Oproti předminulému týdnu si polepšila o 1,5 procentního bodu na 23,4 procenta, což byla nejvyšší hodnota podílu Primy v letošním roce. Televizní stanice tak z pohledu celodenního podílu předběhla většinou sledovanější první program České televize. Ten zaznamenal pokles o necelý procentní bod na 21,93 procenta. Vyplynulo to z údajů získaných peoplemetrovým měřením firmy Mediaresearch, výsledky zveřejnila Asociace televizních organizací.
Nejsledovanější tuzemské televizi Nova se zvýšil celodenní podíl o více než dva procentní body na 42,87 procenta. Naopak snížení podílu postihlo ČT2, které ubyly tři body na 5,67 procenta.
Na výsluní zájmu diváků se minulý týden ocitl především čtvrtý díl Nemocnice na kraji města po dvaceti letech na ČT1. Vidělo jej téměř 3,2 milionu lidí. Pokračování nové série navazující na původní seriál Jaroslava Dietla tak předběhlo zpravidla nejsledovanější Televizní noviny na Nově. Ty zhlédlo až 3,1 milionu diváků.
Prima zaujala tradičně nejvíce diváků seriálem Chlapci a chlapi. Poslední díl staršího českého seriálu zabodoval ještě více než předchozí díly, usedly k němu necelé dva miliony diváků, zatímco o týden dříve jej vidělo asi 1,8 milionu lidí.
ČT2 již nevysílala tolik atraktivních sportovních utkání jako předminulý týden. Vítěze předminulého týdne, fotbalový zápas Besiktas Istanbul – AC Sparta Praha tak vystřídal na prvním místě německý dokument Hon na živoucí zkamenělinu, který vidělo přes půl milionu lidí.

×

ČRo7 Praha připravuje pro francouzskou RFI Kulturní magazín

Starší článek

Kreslený Nemo předstihl Matrix

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Radana Čechová

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více