Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Příjmy ČT chtějí navyšovat dobrovolníci

Redakce MAM26. 11. 2003

Více než 130 miliónů korun získá každoročně Česká televize ze sponzoringu televizních pořadů. V příštím roce by do této příjmové položky mohlo přibýt několik miliónů navíc díky samostatné aktivitě externích producentů ČT nebo televizních produkčních týmů.
Ti se nechtějí smířit s tím, že veřejnoprávní stanice kvůli chybějícím 300 miliónům korun v rozpočtu plánuje v roce 2004 zrušit nebo omezit přes 80 pořadů. Hodlají si proto sehnat peníze pro svůj projekt sami. Kupříkladu roční náklady na vysílání úsporné varianty pořadu Noc s Andělem přijde podle moderátora Pavla Anděla na tři milióny korun.
Vyšší poptávka po sponzoringu by pak podle lidí z branže mohla ovlivnit celý reklamní trh. “Masívní zavedení sponzoringu pro rušené pořady by mohlo vést ke snížení současných cen sponzoringu veřejnoprávní televize,” uvedl mediální odborník blízký ČT, který si nepřál uvést své jméno. “Zcela bez šancí tyto snahy nejsou. Obecně platí, že zájem o sponzoring ve světě i v České republice ze strany zadavatelů reklamy v posledních dvou letech roste,” komentoval ředitel mediální agentury Karat Petr Majerik.

Hospodářské noviny, 26.11.2003, autor: Aleš Borovan

Ceník sponzoringu ČT (v mil. korun/měsíc)
Předpověď počasí 19.45 3,4
Časomíra 19.15 3,2
Večerníček 2,8
Dobré ráno 0,67
Simpsonovi 0,55
Kouzelná školka 0,45
Pod pokličkou 0,38
Sama doma 0,35
Zdroj: ARBOmedia

×

Seznam pořadů rušených ČT není konečný, některé možná nezmizí

Starší článek

Prima začne natáčet nový seriál

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více