Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pepsi chce spojit svou značku s jídlem

Redakce MAM24. 11. 2003

TITULEK13: Pepsi chce spojit svou značku s jídlem
S novou reklamní strategií přišla Pepsi-Cola. Její nová kampaň chce docílit toho, aby při pití Pepsi vytanulo lidem na mysli jídlo a doba, která je s ním spojená. První televizní spot v duchu tohoto konceptu se proto objevil v den, kdy Američané slaví Den díkůvzdání. “Sociální události a situace, kdy lidé konzumují jídlo, se obvykle překrývají. Nový spot na Pepsi to pak ještě vyzdvihuje,” vysvětluje Ted Sann, kreativní ředitel newyorské BBDO, jež je dlouholetou reklamní agenturou Pepsi. Kampaň zahrnuje tři odlišné televizní reklamy, dvě rozhlasové a velký počet billboardů, kvůli jejichž nákupu Pepsi masivně navýšila své investice. V nově nastavené komunikační strategii také není místo pro celebrity, které druhý největší výrobce nealkoholických nápojů na světě obvykle pro propagaci značky Pepsi využívá. Jedinou výjimkou je angažmá zpěváka Beyonce Knowlese. Počátkem minulého měsíce představila Pepsi nový reklamní slogan. Původní “Joy of Pepsi” nahradila věta “Pepsi. It’s the Cola”.

×

Na Slovensku nevznikne nové Rádio Hey, ani Fontána, ožijí Rebeca a Tatry

Starší článek

Lauder získal významný podíl v izraelské televizi Channel 10

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více