Pepsi chce spojit svou značku s jídlem
TITULEK13: Pepsi chce spojit svou značku s jídlem
S novou reklamní strategií přišla Pepsi-Cola. Její nová kampaň chce docílit toho, aby při pití Pepsi vytanulo lidem na mysli jídlo a doba, která je s ním spojená. První televizní spot v duchu tohoto konceptu se proto objevil v den, kdy Američané slaví Den díkůvzdání. “Sociální události a situace, kdy lidé konzumují jídlo, se obvykle překrývají. Nový spot na Pepsi to pak ještě vyzdvihuje,” vysvětluje Ted Sann, kreativní ředitel newyorské BBDO, jež je dlouholetou reklamní agenturou Pepsi. Kampaň zahrnuje tři odlišné televizní reklamy, dvě rozhlasové a velký počet billboardů, kvůli jejichž nákupu Pepsi masivně navýšila své investice. V nově nastavené komunikační strategii také není místo pro celebrity, které druhý největší výrobce nealkoholických nápojů na světě obvykle pro propagaci značky Pepsi využívá. Jedinou výjimkou je angažmá zpěváka Beyonce Knowlese. Počátkem minulého měsíce představila Pepsi nový reklamní slogan. Původní “Joy of Pepsi” nahradila věta “Pepsi. It’s the Cola”.