Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Osobnosti TV Markíza se nezúčastní ankety OTO 2003

Redakce MAM28. 11. 2003

Slovenská televize Markíza požádala vyhlašovatele a organizátory ankety Osobnost televizní obrazovky – OTO 2003, aby letos nezařazovali do ankety osobnosti z TV Markíza. Představitelé Markízy se zároveň ani nezúčastní oficiálního vyhlášení výsledků o nejpopulárnější umělce, redaktory a moderátory ze všech slovenských televizních stanic, informovala vedoucí PR TV Markíza Ivana Semjanová. Důvodem tohoto kroku je podle Semjanové porušení pravidel spolupráce. Vedení TV Markíza se neoficiálně dozvědělo, že v lednu 2004 bude vyhodnocení ankety odvysílané na soukromé komerční televizní stanici JOJ. “Myslíme si, že anketa tím ztratila svou základní myšlenku nestrannosti a objektivity, záměr být anketou všech televizí.”. Lidé z Markizy si myslí, že prezentace těchto výsledků jednoznačně patří do veřejnoprávní televize. “Je to nepochybně i světový a evropský standard a pravidla, kterými se řídí televize i v jiných zemích, ve kterých podobné projekty vznikly,” dodává TV Markíza. Anketu OTO už několik let vyhlašuje týdeník Eurotelevízia. Organizátorem je agentura APPA. Slavnostní vyhodnocení výsledků každoročně vysílá veřejnoprávní STV.
-tasr-

×

Český Telecom zúžil počet kandidátů na svou reklamní agenturu

Starší článek

Pařížský soud osvobodil tři fotografy, kteří byli u smrti Diany

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle
10. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více