Osobnosti TV Markíza se nezúčastní ankety OTO 2003
Slovenská televize Markíza požádala vyhlašovatele a organizátory ankety Osobnost televizní obrazovky – OTO 2003, aby letos nezařazovali do ankety osobnosti z TV Markíza. Představitelé Markízy se zároveň ani nezúčastní oficiálního vyhlášení výsledků o nejpopulárnější umělce, redaktory a moderátory ze všech slovenských televizních stanic, informovala vedoucí PR TV Markíza Ivana Semjanová. Důvodem tohoto kroku je podle Semjanové porušení pravidel spolupráce. Vedení TV Markíza se neoficiálně dozvědělo, že v lednu 2004 bude vyhodnocení ankety odvysílané na soukromé komerční televizní stanici JOJ. “Myslíme si, že anketa tím ztratila svou základní myšlenku nestrannosti a objektivity, záměr být anketou všech televizí.”. Lidé z Markizy si myslí, že prezentace těchto výsledků jednoznačně patří do veřejnoprávní televize. “Je to nepochybně i světový a evropský standard a pravidla, kterými se řídí televize i v jiných zemích, ve kterých podobné projekty vznikly,” dodává TV Markíza. Anketu OTO už několik let vyhlašuje týdeník Eurotelevízia. Organizátorem je agentura APPA. Slavnostní vyhodnocení výsledků každoročně vysílá veřejnoprávní STV.
-tasr-
Podobné zprávy
V marketingu se více soustředíme na značku
