Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

O víkendu vydělal Matrix přes dvě stě miliónů dolarů

Redakce MAM11. 11. 2003

Minulý víkend přinesl kasovní triumf pro tvůrce kultovní trilogie Matrix. Jeho třetí díl nazvaný The Matrix Revolutions totiž během dvou dní vydělal celosvětově více než 204 miliónů dolarů – vůbec nejvíc v historii kinematografie. Překonal totiž i dosud rekordní premiérovou návštěvnost prostředního dílu Pána prstenů, který za první víkend vydělal necelých 188 miliónů dolarů.
Společnost Warner Bros, v jejíž produkci trilogie bratrů Wachowských vznikla, totiž její poslední díl nasadila plošně do celého světa. Revolutions se tak promítal ve stejnou chvíli na více než osmnácti tisících plátnech ve sto sedmi zemích světa. Premiéru finálního dílu, která proběhla plošně ve stejnou chvíli po celém světě ve středu 5. listopadu, navíc samozřejmě provázela obrovská mediální kampaň. “Přesto jsou obrovské víkendové tržby pro tvůrce překvapením,” citoval zástupce společnosti Warner Bros server BBC News.
Předchozí dva díly, úvodní The Matrix z roku 1999 a letošní pokračování The Matrix Reloaded, do dnešního dne vydělaly téměř jednu a čtvrt miliardy dolarů – tuto částku tvoří prodané vstupenky do kina, které zřejmě ještě přibudou, neboť ve všech kinech včetně několika českých se nyní doplňkově znovu promítají i tyto předchozí díly. Další stovky miliónů dolarů tvůrci utržili z distribuce videonahrávek a DVD a prodaných počítačových her.

Hospodářské noviny, 11.11.2003, autor: (iz)

×

Hospodářské noviny v září předstihly deník LN

Starší článek

Úspěšnost iTunes v prodeji skladeb předčila veškerá očekávání

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Kategorii PR vyhrály Iva Křenová a Zuzana Klierová z Bison & Rose

Čas otevřít oči, nabádá vítězný návrh kampaně pro nadační fond Filantia, jenž bojuje proti násilí v zaměstnání a za zdravé pracovní prostředí.
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Tento mění design produktů a komunikaci s VMLY&R Commerce a Ogilvy

Značka hygienických papírových produktů Tento uvádí na trh nový design a s ním spojenou komunikaci. Nese název Jemnost přírody a značka…
21. 4. 202121. 4. 2021
Lidé

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více