Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Německou fotbalovou ligu bude dál vysílat Premiere

Redakce MAM3. 11. 2003

Po dlouhých jednáních se vedení německé fotbalové ligy přece jen dohodlo na prodloužení spolupráce s televizní stanicí Premiere. Placený kanál získal vysílací práva na další dvě sezony a zaplatí za to 150 až 155 milionů eur ročně.
Zástupci televize tak využili opční právo podle současného kontraktu, který vyprší příští rok v létě. Jednání o nové podobě smlouvy se vlekla, protože Premiere má problémy a snažila se snížit cenu vysílacích práv. Neuspěla však nakonec ani s požadavkem na přesunutí jednoho televizního zápasu na páteční večer, čímž vzrostly její příjmy z reklamy.
Nepřímo na zástupce stanice zatlačil šéf Bayernu Mnichov Karl-Heinz Rummenigge, jenž v tomto týdnu prohlásil, že pokud Premiere nepřistoupí na podmínky, německý mistr začne pracovat na založení vlastního kanálu. Rummeniggemu se navíc zdá, že bundesliga dostává za vysílací práva málo peněz.
V minulosti měla soutěž z televizních práv příjem 300 milionů eur. Pak však na Premiere tvrdě dopadl krach mediálního impéria Lea Kircha a její příjmy se drasticky snížily.

×

Katalog mediálních zastupitelství

Starší článek

Americkému Washington Post klesl čtvrtletní zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více