Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Německému Bertelsmannu ve čtvrtletí vzrostl zisk

Redakce MAM20. 11. 2003

Německé mediální skupině Bertelsmann AG ve třetím čtvrtletí vzrostl i přes pokles tržeb očištěný zisk o 78 procent na 207 milionů eur. Způsobilo to snižování nákladů. Čtvrtletní tržby evropskému mediálnímu konglomerátu klesly zhruba o sedm procent na 3,9 miliardy eur. Bertelsmann připomíná, že třetí čtvrtletí je v odvětví tradičně slabší sezonou. Zájmy Bertelsmannu sahají od televizního vysílání a světového hudebního vydavatelství přes vydávání knih a časopisů po různé služby v mediální sféře. Mluvčí skupiny odmítl poskytnout výsledky za jednotlivé divize či upřesnit, jak se které aktivity v celkovém výsledku projevily. Čistý dluh Bertelsmannu na konci září klesl na 1,45 miliardy eur. Firma prodává aktiva, aby snížila zadlužení, které na konci minulého roku dělalo 2,7 miliardy eur. Bertelsmann zůstává u své předpovědi, že za celý rok převýší jeho hrubý provozní zisk (EBITDA) 936 milionům eur. Po prvních devíti měsících roku letos dělá hrubý provozní zisk Bertelsmannu 435 milionů eur. Poslední čtvrtletí roku se ve výsledku skupiny projevuje výrazně díky předvánočním nákupům. Bertelsmann také oznámil, že z čela jeho dozorčí rady odstoupil Gerd Schülte-Hillen. Důvodem byly neshody v názorech na strategii konglomerátu s generálním ředitelem skupiny Günterem Thielenem, napsala agentura Reuters.

×

Murdoch obrací?

Starší článek

Eclipse s novým lisem

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více