Německá televizní firma ProSieben snížila ztrátu
Společnost ProSiebenSat.1 Media, která je největší komerční televizí v Německu, snížila ve třetím čtvrtletí čistou ztrátu o 86 procent na 6,9 milionu eur. Firma současně oznámila, že její tržby poprvé za poslední tři roky vzrostly.
Tržby se meziročně zvýšily o tři procenta na 362,7 milionu eur. Generální ředitel společnosti Urs Rohner prohlásil, že firmě se začínají vyplácet opatření ke snížení nákladů a přísná optimalizace v uplynulých měsících.
Společnost, která byla převzata skupinou investorů vedenou mediálním miliardářem Haimem Sabanem, nyní očekává, že německý trh s reklamou v letošním roce klesne pouze o pět až sedm procent, zatímco v předchozí prognóze počítala se snížením o pět až deset procent.
Firma, jejímž největším konkurentem na německém trhu s televizní reklamou je společnost RTL Group, rovněž potvrdila, že v celém letošním roce očekává základní zisk přes 100 milionů eur, napsala agentura Reuters.