Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Muže víc zajímá povinné ručení, ženy častěji uzavírají havarijní pojištění

Redakce MAM13. 11. 2003

Průzkum realizovaný pro Českou pojišťovnu prokázal, že zatímco povinné ručení mají na starosti většinou muži (v 79 % domácností), častěji mají vozidlo havarijně pojištěno ženy (51 %). Důležitým faktorem při výběru pojišťovny pro uzavření povinného ručení je pro řidiče limit pojistného plnění. Přibližně 51 % dotázaných má havarijní pojištění sjednáno hlavně z důvodu krytí škody v případě havárie vozidla, jedna čtvrtina pak uvádí jako hlavní důvod pro jeho sjednání pojistné krytí v případě krádeže vozidla. Celkem 70 % domácností vlastní vozidlo, k němuž platí povinné ručení. Nejčastěji vlastní motorové vozidlo lidé ve věku 30 až 44 let (83 %). Počet lidí vlastnících automobil roste se zvyšujícím se vzděláním a příjmem. Naopak nejméně často vlastní auto domácnosti s nejnižšími příjmy a lidé nad 60 let. O povinné ručení se v domácnostech výrazně častěji starají muži (79 %). Výzkum realizovala na konci září 2003 společnost TNS Factum pro Českou pojišťovnu technikou standardizovaného rozhovoru na reprezentativním souboru 1000 respondentů starších 18ti let.

-zem-

×

Izraelská agentura Itim skončila kvůli dluhům

Starší článek

Visa s marketingovou kampaní Pojďte s námi do pohádky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více